Friday, August 5, 2011

Alhamdulilah dah jumpa

Cerita sahabat kepada Puan Wati yang kehilangan suami...ingat lagi tak. Aku just forward dari blog Puan Wati:


"Alhamdulillah, syukur to ALLAH..genap 3 hari akhirnya suami saya ditemui oleh seorang sahabat di sebuah masjid yang terdahulunya sudah saya dan sahabat2 terdekat periksa untuk mencari, tapi tak berjumpa...suami saya sihat alhamdulillah, cuma dalam keadaan keliru sedikit (keliru dari sudut masa)...terima kasih kalian....saya mohon ALLAH ganjarkan anda dengan jutaan khayr wa ajrun kabir..

terima kasih atas ukhuwwah dan sokongan dari kalian....inshaALLAH akan saya memorikan secara terperinci pada saluran yang tepat...terbukti, bila kita bergantung harap hanya pada ALLAH....DIA akan cabut segala keresahan dan duka dalam sekelip mata...saya bersujud syukur atas kurniaan ini...Ramadhan ini adalah Ramadhan yang benar2 mentarbiyyah saya..."

9 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...