Monday, May 14, 2012

Kemain lagi jadual...ko ada?


Jadual ni tak lain tak bukan merupakan azam baru sempena Hari Ibu...wakakaka.... Konon nak masak la untuk dinner kan. Tapi tak dapat lagi ni bayangkan cemana aku nak bersilat kat dapur dengan dua beradik tu yang manjang nak bergaduh.

Ada kosong lagi tu untuk Sabtu dan Ahad.. So, berdasarkan bahan-bahan mentah yang aku gunakan untuk Isnin-Jumaat tu... apa cadangan korang untuk menu aku yang 2 hari tu? Hehe....

13 comments:

  1. Kakcik tak ada! :)

    24-27/5 nanti, Wani ada di mana? kakcik InsyaAllah ada di KB. :)

    ReplyDelete
  2. wah bagus siap ada jadual ni dok la nengu depe peti nak masok gapo hihi

    ReplyDelete
  3. spaghetti bolognaise
    fried meehon with vegetable

    ReplyDelete
  4. ulang balik menu tu untuk sabtu dan ahad...wah memasak sakan Wanie ni!Sape yang makan tu?

    ReplyDelete
  5. Cadangan saya: Sabtu & Ahad ialah hari makan di luar!! ~ahaha

    ReplyDelete
  6. kek carrot nge tomyam ayam kompem sedak hihi

    ReplyDelete
  7. huhuuu..harus ada jadual kan...kalau x fening gak nak masak ape heee

    ReplyDelete
  8. sabtu : nasi goreng chinese style
    Ahad : bihun sup

    okey : )

    ReplyDelete
  9. acu pun ada jadual macam wanie gak :)

    ReplyDelete
  10. bagusnya..siap ada jadual lagi..tak payah nak gaduh pk bila nak memasak kan..hehe..

    ReplyDelete
  11. sabtu ahad tak dan masak..
    sebab bangun lambat jadi makan kat luar je la..
    hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...