Monday, May 14, 2012

Kuih Vadei... Ni lah Namanya Rezeki

Ni cerita semalam... Lepas keje, lepak-lepak jap kat opis siapkan apa yang patut, sambil2 tu duk meleleh air liur tengok Cik Ina tayang kuih vadei dia buat brekpes semalam. Tak sampai sejam kot lepas aku komen kat blog Cik Ina... tetiba client datang, bayar payment... sekali dengan buah tangan ni... versi frozen pon frozen lah kann... janji dapat jugak aku makan ^_^

Alhamdulillah....




11 comments:

  1. Alhamdulillah. Itulah rezeki namanya. :)

    ReplyDelete
  2. Tu betul2 rezeki depan mata!

    ReplyDelete
  3. suka tak terkata kan, duk berhajat tetiba ada orang bagi..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  4. rezeki dtg bergolek..
    alhamdulillah..

    ReplyDelete
  5. kuih vadei makan tgh panas mmg best...tapi tu frozen..ahaha..

    saya gi KB jumaat lepas, melantak kuih akok aja :P

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah rezki,

    Owh,ada eh org jual yg frozen...ehehe.

    ReplyDelete
  7. cik ina yang suruh hantar tu.kah kah kah psttt sedap tak ada cam cik ina punya vadei tak : )

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...