Thursday, November 10, 2011

Menghitung Hari

Sekejap je dah Khamis kan... mesti korang ingat aku duk menghitung hari nak mulakan kerja baru atau menghitung hari nak angkat kaki dari kampeni sekarang ni. Salah!

Aku menghitung hari detik-detik dan saat yang ada untuk aku hidup dengan suami dan anak-anak. Hanya kami berempat! Masa tu dah tak lama lagi... Lebih kurang sebulan je yang tinggal.

Lepas ni aku kena kuatkan mental untuk hidup berjauhan dengan suami. Macamana lah agaknya dengan anak-anak yang selama ni boleh katakan 90% suami yang uruskan :(

Lepas ni dah tak ada lagi yang nak sabarkan aku kalau aku melenting dengan kerenah anak-anak.

Lepas ni dah tak ada lagi yang nak urut-urutkan kaki aku kalau lenguh-lenguh...picitkan kepala aku kalau pening :(

Lepas ni dah tak ada lagi nak yang nak bantu aku basuh pinggan. Aku kena buat semua tu sendiri! Duduk dengan ibu jauh beza duduk ngan suami...huhuuu







Lepas ni tak boleh dah nak topless seksi-seksi kat rumah sendiri...ahaks! tetttttttttt

27 comments:

  1. Keadaan itu hanya untuk sementara sahaja, kan? Demi masa depan yang lebih cemerlang, kenalah mulakan dengan sedikit pengorbanan. :)

    ReplyDelete
  2. eh ko tinggal ngan anak2 je kan kat klate nanti..boleh gak apa topless..hahaha..itu pulak concern aku..

    insya allah..ko boleh..wani boleh! go go!

    ReplyDelete
  3. @kakcik....orang tak pernah berjauhan...ini lah jadinya...hehe....mujur sementara

    ReplyDelete
  4. @Rai...oitt.....mana boleh beb! mak aku ada sekali la...haha

    ReplyDelete
  5. SALAM,
    HARAP SEMUA BERJALAN BAIK SELEPAS INI

    ReplyDelete
  6. sabar sis..suma la masa yang ada ni sebaiknye..

    ReplyDelete
  7. oo..pindah dengan anak2 je la ye?/tak pe..sementara je..bila duduk berjauhan ni masang2 kena kuat la..dan yang penting SETIA..hehehh

    ReplyDelete
  8. oo..pindah dengan anak2 je la ye?/tak pe..sementara je..bila duduk berjauhan ni masang2 kena kuat la..dan yang penting SETIA..hehehh

    ReplyDelete
  9. oo..pindah dengan anak2 je la ye?/tak pe..sementara je..bila duduk berjauhan ni masang2 kena kuat la..dan yang penting SETIA..hehehh

    ReplyDelete
  10. kena belajar korban kasih la yerk..
    sabar byk2 tau wani..
    dok umah mak ok lagi..
    mak leh tolong2 tengok2kan...

    ReplyDelete
  11. sori wani..kakNo br on blog hr nim...saba je wani..memang memerlukan sebuah pengorbanan untuk berjaya..sabo ye..

    ReplyDelete
  12. tak pe la dear...sementara je kan...aku tau ko boleh punya walaupun tanpa suami di sisi...

    kami semua doakan yg terbaik utk ko...

    ReplyDelete
  13. Pengorbanan inilah yg akan membawa kejayaan. Kita kan baru Hari Raya Qurban. Pasti banyak sinar menanti disebalik pengorbanan ini.

    ReplyDelete
  14. takpe wani. Sementara saja kan. Pasti ianya akan mengajar Wani lebih berdikari dan matang.

    Memang lain tanpa suami di sisi, tapi alhamdulillah ada ibu boleh bantu, kalau semua sendiri lagi haru kan...

    ReplyDelete
  15. MDT dah 4 thn berjauhan dgn anak2..huhu

    ReplyDelete
  16. sedih gak kan, mesti cam bercinta balik, sms & tel tak lekang..

    pengorbanan tu wani, mesti ada hikmatnya lepas ni, insyaAllah.

    ReplyDelete
  17. akak baru perasan kita 'sekapal'
    hehe.

    nak balik keje kat 'kampung halaman' ker?wah bestnya.saat berjauhan ngan suami ialah masa pantang anak no 1 dan 2..siksa jiwa dalam raga.kalau boleh taknak berjauhan..

    selamat berkorban ye dik

    ReplyDelete
  18. perenggan terakhir agak begitu teruja dibaca...haha!

    ReplyDelete
  19. uishhhhhh...jgn topless kat dalam rumah, nanti ada mamat skodeng pakai teleskop...hahaha...

    ReplyDelete
  20. by the way, kat KB tinggal solo lah yer? sebab cari rumah sewa...ingatkan u tinggal dgn parents....sedih kan nak jadik 'anak dara' kembali ni....:P

    ReplyDelete
  21. @Dr Faiz...

    tidaklah solo, ber4 juga...

    cuma suami digantikan dengan ibu :)

    ReplyDelete
  22. lepas ni hubungan dengan suami pasti bertambah erat.

    macam orang baru kawen tauuuu ...hahha

    p/S : bila somi balik sekali sekala clothless pun tak dosa HAHAHA

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...