Wednesday, February 8, 2012

Bukti kerinduanku yang menggunung

Boleh menitis air mata setiap kali aku 'klik' play video ni....huhuuu

15 comments:

  1. comel nye topi pink dia tu..:P

    nakbuat cemana wani..tuntutan tugas..kan??sabar je la..

    ReplyDelete
  2. saba shaz.. semoga happy sellau di KB k..

    ReplyDelete
  3. Tengok video anak2 ni lagi la tambah rindu kan wani..sabar ye.

    Datang keja kejap ni pun asik tingat je anak kat umah pengasuh tu, lagi la kalau duk jauh camni..be strong.

    ReplyDelete
  4. rindu anak eh kak.. sabar eh.. :(

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Memahami dan merasai ... Mendoakan terus sabar dan tenang menghadapi segala dugaan dan cabaran. Salam kepada abangnya

    ReplyDelete
  6. tetiba saya rasa cukup sebak..:( sabar yea...

    ReplyDelete
  7. sabar byk2 ye...

    wani pun buat lagu boh sedih2 cuba boh lagu rancak2 sikit...hehehe..jgn marah ye...

    ReplyDelete
  8. Aisehhh...kat kilang ngak bisa tgk video ni...kena block kot....kalau tak leh den numpang sodih...uhukz...

    ReplyDelete
  9. mmg berat..hanya yg tabah cam wani jer mampu...

    ReplyDelete
  10. ....air mate bergenang dan terus menitis....tabah kan hati ye wani..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...