Tuesday, January 3, 2012

Bye bye abang!


Hari ni brekpes bersama, esok lusa xde dah...tunggu cuti CNY plak, suami akan balik bercuti seminggu.
Camne la agknya hidup aku 3 beranak dgn umi... Sebelum ni, rumah umi riuh dgn adik2.. Sedara mara yg blk bercuti pun ramai.

Tapi since aku dah pindah ke rumah sewa ni, skolah pun dah mula bukak...tinggal lah kitorang ber4...

Hurm...

18 comments:

  1. mmg sedih kan...

    ReplyDelete
  2. Kite serupa... Suami saya pun nak tinggalkan saya sebulan sbb kerja. Isk, n it's my first time alone dengan anak bfor this dgn Umi. Baru sewa rumah sendiri...

    ReplyDelete
  3. Seronok dapat balik keje kat kelantan...

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah, perpisahan sementara itu akan menguatkan kasih sayang antara kalian.

    Baca catatan khas mak untuk Wani di sini :

    http://kakciknurseroja.blogspot.com/2012/01/selamat-meneruskan-langkahanmu-wani.html

    ReplyDelete
  5. semoga cepatlah CNY menjelma.. boleh riuh rendah semula kan wani.. take care yer..

    ReplyDelete
  6. semoga cepatlah CNY menjelma.. boleh riuh rendah semula kan wani.. take care yer..

    ReplyDelete
  7. sabar wanie..hrp tak lama lg suami wanie dpt tukar ke sana ye.

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah wani boleh! Kuatkan semangat Wani, cik abang kat sana pun mesti susah hati juga tu kan, balik2 rumah takde wani dan anak2.

    Apapun dua2 kena kuat dan saling berhubung kalau duduk jauh2 ni. Untuk sementara aje kan....cuba usahakan yang terbaik dan moga dapat bersama semula seperti dulu...

    Jauh2 merindu, pasti tambah sayang nanti...:)

    ReplyDelete
  9. jangan sedih2...
    makin jauh makin rindu..
    main rindu makin kuat cintanya...
    anggap je macam tu..:)

    ReplyDelete
  10. moga wani kuat..qema pun tak sabar nak tgu cuti CNY nak balik jumpa mek abah:)

    ReplyDelete
  11. saya sokong statment kak diana tu..akak anggap je laa ini sebahagian dari pengorbanan yang akan mendapat ganjaran kelak..insyallah..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  12. Jangan sedih2 ye wani...sekejap lagi dh tiba CNY tu tau...

    ReplyDelete
  13. relaxlah wanie...biasanya makin jauh makin sayang...mesti rindukan...he he he

    ReplyDelete
  14. Pengalaman baru. Moga terus tabah...

    ReplyDelete
  15. huhuhuuu...mesti rindu kat abang nanti!

    ReplyDelete
  16. sabo je le wani....
    semakin rindu semakin syg....tak gitu...
    heheheh, eh, kite pun rindu laa kat hubby kite...nak tipon laa jap...
    (eh, tetiba jek kan...hehehh)

    ReplyDelete
  17. seronok dgr online bila wani ke bersiaran..sabarlah wani...

    ReplyDelete
  18. erm asben outstation 2 minggu pn rs xkeruan..sedey, lonely segala..apa lg klu sebln brape kali je dpt jmpe..hurmm~ hope akak baik2 je ye..be strong! gambate! ^_^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...