Monday, January 16, 2012

Another day in konti

Masuk minggu ketiga bertugas di Hot FM Kelate, rasanya aku makin serasi la kot.

Cuma dari segi family, masih terumbang ambing lagi ni.. apa la laki aku nak buat kalau dia balik sini :( Anak-anak pulak asek tanya mana papa...pastu sendiri tanya sendiri jawab, papa kije kt Puchong... huhuuuu

Macam nk plan for biz...tapi dlm jangkamasa pendek ni memang tak dapat la jawabnya, mak aku dah nak bawak balik anak-anak ke Lipis...huhuu.... Dia bagi pilihan, aku nak jaga yang mana satu...yang pasti bukan kedua-duanya serentak aku akan dapat :(

Pengasuh pon tak dapat2 lagi... Taska tak boleh, aku keje hari Jumaat...kat sini cuti pulak tu...hurmmmm

Bila ntah kepala aku ni nak ringan dari terus berfikir....berfikir dan berfikir

19 comments:

  1. banyakkan bersabar yer kak....tu cabaran kehidupan namanya =D

    ReplyDelete
  2. susah jugakkan....nampaknya kena kasi umi jaga dua2 kot..

    ReplyDelete
  3. susah jugakkan....nampaknya kena kasi umi jaga dua2 kot..

    ReplyDelete
  4. jgn smpi ganggu keje akak bila byk sgt berfikir tu ye..all the best to u =)

    ReplyDelete
  5. alahai kesiannya...xpe la pk yg terbaik k..

    ReplyDelete
  6. memang dilema dik, aduhai akak pun tak sabar nak bersama satu keluarga semula
    macam macam perasaan di rasa
    bersabar dik ye...

    ReplyDelete
  7. memang dilema dik, aduhai akak pun tak sabar nak bersama satu keluarga semula
    macam macam perasaan di rasa
    bersabar dik ye...

    ReplyDelete
  8. memang dilema dik, aduhai akak pun tak sabar nak bersama satu keluarga semula
    macam macam perasaan di rasa
    bersabar dik ye...

    ReplyDelete
  9. hdp ni mmg xkan pnh lari dr masalah.. ape pun keputusan yg diambil mmg ade risiko :)

    ReplyDelete
  10. Aduhai... sian eks.. berpisah lak dr anak2.. kalu mama mungkin sukar kot.. teringat2 je la nnt...:( sabar eks... kuat sungguh dugaan hidup wani..

    ReplyDelete
  11. beratnya dugaan ko wani... ko takde kenalan ke yg boleh tolong jagakan hari jumaat sementara nak dapat pengasuh...aku ada kenal makcik bekas pengasuh anak akak ipar aku..tapi dia tu duk kat pauh lima..jauh jugak rasanya dari rumah ko..

    ReplyDelete
  12. wani...
    sabo laa yek...kl boleh mmg nak jaga dua2 kan...harap2 semuanya yg terbaik utk wani sekeluarga.....

    ReplyDelete
  13. ermm, memang tertekan kan, takpelah pelan2, iallah segala masalah dapat diselesaikan nanti..

    ReplyDelete
  14. InsyaAllah.. ada hikmah semua tu :)

    ReplyDelete
  15. slow2 wani, pasti insyaAllah semuanya kembali normal..

    ReplyDelete
  16. moga wani dapat tangani masalah ni, banyak doa dan sabar ye!

    ReplyDelete
  17. mcm mana nak pilih antara 2 tuh kan.. :(

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah..dapat juga mak bantu kan wani..

    semoga kesusahan hari ni akan dapat kesenangan kemudian hari ye..amiiiin...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...