Tuesday, April 17, 2012

Rindu yang Melampau!

Semalam...tetiba je meroyan kat Fesbuk bila dipukul Ombak Rindu yang dah kategori Tsunami gamaknya:

Rindu sgt2 kat rumah puchong,
rindu nak menjaet mcm dulu...berjaga ke tgh mlm semata2 nk siapkan satu2 projek kraf yg duk brlegar2 dlm kpala otak,
rindu nak buat lawatan ke mall yg slalu pegi..
rindu nk g pasar borong selangor, 
rindu nk ngaja tusyen...
rindu nak kena saiko dgn fully...
rindu nk makan nasik lemak pg2 dgn k'fazilah dgn abgmi... 
Rindu nk sakat ahchan smpai telinga merah
rindu nak tulis2 atas kertas sbb nak 'cakap' dgn anne,
rindu nk soksek2 dgn fiza pasal tuutt..

Rindu byk2 lg :(


Tak cukup dengan tu...meroyan lagi duk hapdet:

Nak share lg pasal rindu. Sori kalo semakkan wall korang...

Rindu nk g blaja jaet ngan kak mass..
Rindu nk g mkn kt tanjung,pastu bebel2 hrga mknan mhl..tp tetap mkn ctu hari2
Rindu nk dgr ahsam kata, "wani,engkau hebat!"
Rindu kat mostwell :(
Rindu nk g keje pg2 naik moto dgn suami...
Rindu life dulu..
Rindu shah alam
Rindu nak ukur Jalan TAR,
Rindu nk g PBAKL-acara wajib tahunan, yg xpenah miss sblum ni..

Rinduuu sgt2 :((


Dan hari ni nak meroyan rindu kat blog pulakkkk....

Rindu sesangat nak BW ke blog kengkawan macam dulu2
Rindu nak hapdet secara menggila sampai 3-4 kali sehari
Rindu nak jumpa blogger2 yang penah jumpa...

KakCik..Kak Chik Ela...Kak Fea...Dato'LF..Ujang...Yana...Pakcik Gedek....ehh....ramai lah lagiiii

Rindu korang semuaaaaaaaaaaaa

10 comments:

  1. Rindu juga dengan Wani. Entah bila dapat jumpa lagi. :(

    ReplyDelete
  2. awak tgh around the corner kot? heheh.

    pssttt...nanti kite gi KB kite roger tau. mungkin next month. ;D

    ReplyDelete
  3. rindu belaka wanie nie...rindu kita jumpalah..he he he

    ReplyDelete
  4. kita pun rindu corak coret kamu wani...walaupun kita tak pernah jumpa kan....

    ReplyDelete
  5. betul tuh wani..bila kita tinggalkan kebiasaan kita..mula la nak meroyan..mcm kakno skarang.. rindu kat labuan hihi...

    ReplyDelete
  6. hahaha habis satu mostwell aku suh baca ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakakaka....ko dah kenapaaa....malu la aku :p

      Delete
  7. Wow~~ Rindu nk sakat ahchan smpai telinga merah ke?? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahchannnnnnnnnnnn!!!

      miss u so much!

      Delete
    2. How r u now? haha... miss u so much too!!!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...