Ragam Keluarga Inchik Moza

Monday, March 26, 2012

Sesal Mendua

Tak tahu kenapa. But it keeps flying in my mind...lirik lagu Sesal Mendua by Klangit Band ni, tetiba rasa dekat sangat dengan diri sendiri. Eh.

Dulu
Aku pandang diriku
Kekasih yang setia
Tak pernah berdusta

Kini
Aku mulai merasa
Sedap hati mendua
Perlahanku tinggalkan kamu

Tapi
Semakin jauh aku
Semakin aku rindu
Rindukan kamu

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Mungkin
Mungkinkah kita bisa
Perbaiki semua
Kembali bersama

Whoapsss....jangan buat spekulasi bukan-bukan ye... Lirik ni tak de kaitan dengan aku. Sekian, time kasih ^_^

15 comments:

  1. hmmmm... ye ke..?? ke ada nih.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. tapi apasal tajuk lagu ni macam lagu indon eh? isk!

    ke mmg indon? kompius!

    ReplyDelete
  3. rindu wani, nak call tapi takut bz

    ReplyDelete
  4. cheqna pun sangat suka lagu ini =)
    walaupun tak de kaitan ngan hidup

    ReplyDelete
  5. Mungkin lirik itu hanya sedap sebagai halwa telinga. :)

    ReplyDelete
  6. Mujur ada rasa sesal.. hehehehe

    ReplyDelete
  7. sapa nyanyi nie, nak dgr la lagu dia... hehe

    ReplyDelete
  8. tak pandai hafal lirik lagu..
    tapi suka dengar jer...

    ReplyDelete
  9. tak pernah dengar lagi lagu ni..

    ReplyDelete
  10. lagu ni memang best! tapi melodinye jer lah, liriknye sgt x bagus okey. hehehe ;)

    ReplyDelete
  11. kakno dengar skarang by youtube hehe...ooo lagu ni upenye...

    misti rindu kat enMoza nih hehehe..sabo wani yek..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...